Deze website geeft een beeld van wat er zoal behandeld wordt in deze praktijk.
Voor informatie over de kosten en de duur van het behandeltraject kunt u contact opnemen. Het uurtarief bedraagt € 84.
De meeste zorgverzekeraars vergoeden (een deel van) de behandelkosten vanuit de aanvullende verzekering. Voorwaarde is dat de therapeut erkend is door beroepsvereniging BBT en is ingeschreven bij een overkoepelende beroepsorganisatie.
De therapeut van Breinzicht is aangesloten bij
NOAG – Nederlandse Orde van Alternatieve Genezers –
NIBIG – Nederlands Instituut ter Bevordering van Integrale Gezondheidszorg –
BBT – Beroepsvereniging van BSM-De Jong® Therapeuten –
Aansluiting bij, en erkenning door, deze beroepsorganisaties waarborgt kwaliteits-, opleidings- en nascholingseisen
Voor vragen en aanvullende informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen.
Ik sta u graag te woord.
Praktijk Breinzicht Aalten
Liesbeth Rijsdijk – Rolandus Boers tel. 0543-461443 liesbethrijsdijk@breinzicht.nlPraktijk Breinzicht Zierikzee
Liesbeth Rijsdijk – Rolandus Boers tel. 0543-461443 liesbethrijsdijk@breinzicht.nl In deze praktijk was voorheen werkzaam: G.H. Langerak – van der Ent Heeft u een klacht? “Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook deze praktijk voldoet aan de gestelde eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.KlachtenfunctionarisHet kan voorkomen dat u als cliënt van deze praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dit om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Geschilleninstantie
Het staat u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.
Sinds de regeling is opgezet, is deze praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.
Contact
Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.“